Naujienos


„2017-ųjų ISUZU EURO TURO“ atidaryme – nauji autobusai ir ekstremalūs bandymai


"Anadolu ISUZU“ ir „Isuzu“ įgaliotas atstovas Baltijos šalyse, UAB „Saločiai ir partneriai“ pakvietė Lietuvos vežėjus bei įmones, susijusias su  keleivių vežimu, ne tik pabendrauti, bet ir apžiūrėti bei išbandyti naujausius „Isuzu“ autobusus. Norintieji galėjo pravažiuoti miesto autobusu šlapia danga bei patobulinti ekstremalaus vairavimo įgūdžius.

 

Į Lietuvą atvykę „Isuzu“ gamintojų atstovai priminė susirinkusiems gamyklos istoriją, pasakojo apie naujausias pastaruoju metu pristatytas transporto priemones. Gamintojai pasidžiaugė, kad „Isuzu“ autobusai vis labiau populiarėja Baltijos šalyse, taip pat – ir Lietuvoje. Pastaruoju metu įvairių tipų ir modelių autobusų įsigijo ne vienas Lietuvos keleivių vežėjas.

Pasak „ISUZU Anadolu“ atstovės Lietuvoje bei Baltijos valstybėse bendrovės „Saločiai ir partneriai“ direktoriaus Ruslano Andrejevo, autobusų sėkmės istorija Lietuvoje bei Baltijos šalyse  prasidėjo prieš penkiolika metų, kai buvo pasirašyta sutartis tarp gamintojo ir atstovo. Prieš dešimtį metų atidarytas pirmasis Baltijos šalyse autobusų salonas. „Per šį laikotarpį įgyvendinome daugybę projektų, bendradarbiaudami su gamintojais. Šiuo metu jau turime apie 180 klientų, kurie važinėja mūsų parduotomis transporto priemonėmis“, – sakė R. Andrejevas.

Direktorius pasidžiaugė, kad jau parduota daugiau nei 450 įvairių modifikacijų „Isuzu“ autobusų , taip pat – ir miesto tipo žemagrindžių. „Visi klientai mums svarbūs, stengiamės daryti viską, kad jie būtų patenkinti tiek autobusai, tiek ir jų priežiūra. Su kai kuriais vežėjais dirbame jau daugiau nei dešimtį metų. Mums, kaip atstovams, labai svarbu, kad klientai renkasi įvairesnių modelių autobusus – tiek turistinius, tiek priemiestinius, tiek skirtus miesto vežimams. Džiaugiamės, kad galime patenkinti net išrankiausiųjų poreikius“,- sakė „Saločiai ir partneriai“ direktorius.

Seniausiems, ištikimiausiems klientams R. Andrejevas įteikė atminimo dovanas. „Dėkojame, kad esate kartu su mumis jau dešimtį metų“, – sakė jis, sveikindamas Šalčininkų bei Jurbarko autobusų parko vadovus.

Bendrovės „Saločiai ir partneriai“ darbuotojai didžiuojasi, kad „Isuzu“ gamintojai nusprendė „2017-ųjų EURO Turą“ pradėti Lietuvoje. „Tai rodo, kad gamintojų susidomėjimas Baltijos rinka didėja.  Mums tai labai malonu, bet dar maloniau, kad jaučiame mūsų potencialių pirkėjų susidomėjimą „Isuzu“ autobusais, naujai pristatomais modeliais, – sako ISUZU autobusų pardavimo vadovas Vygantas Šulga.

„2017-ųjų ISUZU EURO TURO“ renginyje dalyvavo tiek didžiųjų, tiek ir mažesniųjų Lietuvos miestų autobusų parkų atstovai. Atvyko ir už keleivinį transportą atsakingi savivaldybių atstovai. Renginys vyko visą dieną, jame dalyvavo daugiau kaip keturiasdešimt keleivinio transporto specialistų.

Po oficialiosios dalies visi pageidaujantieji galėjo išbandyti autobuso vairavimo įgūdžius greta bendrovės „Saločiai ir partneriai“ esančioje ekstremalaus vairavimo aikštelėje. Vėliau  visi šventės dalyviai buvo pakviesti pravažiuoti „Isuzu Citiport“ autobusu Vilniaus miesto gatvėmis, tokiu būdu išbandyti autobusą, kuris Europoje pripažintas kaip komfortiškiausias keleiviams bei vairuotojui  bei ergonomiškiausias.

 

Parengė

Lina Jakubauskienė

 

Trakų keliuose - patogus žemagrindis ISUZU Citibus autobusas


Nauji ISUZU autobusai – Trakų gyventojams


Bendrovė „Trakų autobusai“ įsigijo du naujus „Isuzu Turquoise“ autobusus. Pristatytus prie savivaldybės, juos apžiūrėjo visi Trakų rajono savivaldybės atstovai.

Pasak rajono merės Editos Rudelienės, nauji autobusai svarbūs rajono prestižui. „Džiaugiamės, kad po ilgesnio laikotarpio galime pasiūlyti rajono gyventojams naujus autobusus. Jie veš keleivius iš Vilniaus į Trakus. Šiuo maršrutu vyksta nemažai į Lietuvą atvykusių turistų. Jau dvi dešimtis metų jie matė tik morališkai pasenusius autobusus. Juos buvo būtina pakeisti naujais, moderniais, patogiais keleiviams, kurie būtų šilti žiemą ir vėsūs vasarą“, – sakė E. Rudelienė.

Naujieji autobusai – ir labai ekonomiški. Šimtui kilometrų jie sunaudoja 17-18 litrų degalų.

Autobusų parko vadovas Vytautas Karnila dėkojo savivaldybės atstovams už leidimą įsigyti naujų autobusų. „Paskutinį sykį naujų autobusų įsigijome prieš aštuoniolika metų. Tai buvo dešimt „Renault“ mikroautobusų. iš jų dar likęs vienas kitas, tačiau jie važiuoja tik mūsų bendrovės auksarankių šaltkalvių dėka“, – sakė V. Karnila.

Pasak jo, naujieji „Isuzu Turquoise“ – didelis žingsnis į priekį. „Tai mūsų geriausi autobusai kuriuos galėsime nuomoti rajono gyventojams. Autobusai – kvepiantys naujumu, juose – visi keleiviams būtini komforto elementai: šaldytuvai, kavinukai, DVD televizoriai. Patogios keleiviams sėdynės, taip pat – erdvios bagažinės. Naujuosiuose autobusuose veikia nemokamas WiFi internetas. Vairuotojams patiks ergonomiška darbo vieta. Tikimės, kad ekonomiški autobusai padės taupyti parko lėšas“, – kalbėjo V. Karnila.

Jo teigimu, konkursą laimėjusi bendrovė „Saločiai ir partneriai“ padėjo pasirinkti tinkamą komplektaciją. „Norėjome, kad mūsų autobusuose būtų sumontuotos naujos „Hanover“ keleivių informavimo švieslentės, kokios pastaruoju metu montuojamos visuose moderniuose autobusuose. Dėkoju „Saločiai ir partneriai“ darbuotojams už pagalbą“, – sakė V. Karnila.

Bendrovė „Trakų autobusai“ šiemet žada įsigyti ir dar vieną naują autobusą, be to, gauti lėšų keturioms transporto priemonėms pirkti iš ES ekologinių fondų. „Tai leistų mums iš esmės pagerinti keleivių vežimo kokybę“, – teigia V. Karnila.

Bendrovės „Saločiai ir partneriai“ atstovai taip pat džiaugėsi atsinaujinusiu Trakų autobusų parku. „Linkime sulaukti daugiau keleivių“, – sakė pardavimo vadovas Vygantas Šulga. Įmonės direktorius Ruslan Andrejev pakvietė visus Trakų savivaldybės atstovus išbandyti naują autobusą, apvažiuoti juo aplink Galvės ežerą.

eBus.lt


Bendrovės „Trakų autobusai“ ir Trakų rajono savivaldybės nuotraukos

Liepojos autobusų parkui perduoti 8 ISUZU autobusai


Latvijos Liepojos miesto vežėjai įsigijo aštuonis naujus tarpmiesčio bei priemiesčio vežimams skirtus neįgaliesiems pritaikytus „Isuzu“ autobusus. 

Visose transporto priemonėse sumontuoti automatiniai liftai neįgaliųjų vežimėliams, taip pat informacinė sistema, vaizdo kameros. Bagažui skirtos lentynos šiek tiek pažemintos, pritaikytos lėktuvuose naudojamiems standartams, dabar jose lengvai telpa keleivių lagaminai ar didesnis bagažas.

Šį sprendimą „Saločiai ir partneriai“ vadovai pasiūlė ir gamyklos atstovams, nes tai patogu keleiviams. Be to, tokie autobusai galėtų vežti keleivius iš oro uosto ir atgal.

Autobusuose „Isuzu Novo Ultra“ yra 33 sėdimos vietos, viena vieta vairuotojui, be to, gali važiuoti keturi stovintys keleiviai.  „Isuzu“ autobusų koncepcija tokia, kad stovimos vietos numatytos visuose priemiesčio ar tarpmiečio vežimams skirtuose transporto priemonių modeliuose. Autobuso viduryje yra galimybė sumontuoti automatinį pakėlimo liftą neįgaliojo vežimėliui, tad mūsų autobusai gali patogiai vežti ir negalią turinčius keleivius bei jų palydovus. Būtų gerai, kad daugiau tokių transporto priemonių atsirastų ir mūsų šalyje. Tikimės, jog Lietuvos vežėjai pasinaudos galimybe įsigyti neįgaliesiems pritaikytų autobusų iš Europos Sąjungos lėšų. Tuomet šie žmonės galės keliauti savarankiškai iš vieno miesto į kitą, iš nedidelio miestelio pasiekti miesto centrą“, – sako „Isuzu“ autobusų pardavimo vadovas Vygantas Šulga.

Latvijos vežėjai, rengdami konkurso sąlygas naujiems autobusams įsigyti, visada numato ir elektroninę informacinę įrangą keleiviams. Tai – ir vaizdo, ir garso informacija. Informacinė švieslentė stotelėje stovintiems keeiviams praneša, kokio maršruto autobusas atvyksta. Taip pat „Isuzu“ autobusuose sumontuoti kasos aparatai su specialiais laikikliais, rakinama kasa, yra nedidelis seifas surintiems už bilietus pinigams susidėti.

„Kad klientui nieko nereiktu rūpintis, visą šią įrangą mes sumontuojame patys į mūsų parduodamus „Isuzu“ autobusus, o vežėjui lieka tik sėkmingai vežti keleivius naujais autobusais“, – sako V. Šulga.

Jau tapo įprasta, jog „Isuzu“ autobusų atstovai į kiekvieną autobusą sumontuoja ir interneto maršrutizatorių, kuris užtikrina patikimą WiFi ryšį. „Transporto priemonė apklijuojama autobusų parko simbolika. Tuo pasirūpiname arba mes, arba parko atstovai“, – kalba V. Šulga.

Liepojos autobusų parkui parduota ir diagnostinė įranga, darbuotojams surengti mokymai, todėl ateityje darbuotojai galės savarankiškai diagnozuoti gedimus. „Kol autobusai nauji, tai, žinoma, nėra aktualu. Tačiau rūpinamės ir tuo, kad mūsų transporto priemonių priežiūra būtų garantuota visą jų eksploatavimo laiką“, – kalba V. Šulga.

Liepojos autobusų parkui perduotuose autobusuose nėra alkotesterių, kadangi jie sumontuoti autobusų parke. Tačiau „Isuzu“ gamintojai jau senokai siūlo klientams galimybę montuoti autobusuose stacionarius alkotesterius. „Visada patariame savo klientams įsigyti ir tokią įrangą. Jei autobuse yra alkotesteris, alkoholio vartojęs vairuotojas negalės užvesti variklio. Tai garantuoja keleiviams didesnį saugumą“, – kalba V. Šulga.

UAB „Saločiai ir partneriai“ direktorius Ruslanas Andrejevas džiaugiasi, jog šie metai „Isuzu“ gamintojams buvo ypač geri. Naujų transporto priemonių parduota ne tik Latvijos ir Estijos, bet ir Lietuvos vežėjams. „Šiais metais naujų autobusų įsigijo net vienuolikos Lietuvos miestų vežėjai. Tokiu būdu jie tapo tarsi mūsų šeimos nariais. Visada esame pasiryžę suteikti jiems techninę pagalbą ar padėti patarimais. Tikimės, jog panašios tendencijos išliks ir 2017-aisiais“, – sako R. Andrejevas.

Lina Jakubauskienė


Jurbarko Autobusų parkas įsigijo ISUZU Turquoise ir ISUZU Novo Ultra

 

 


Estijai – „Isuzu” autobusai

Estijos kompanija ATKO nuolat atnaujina savo transporto priemonių parką „Isuzu” autobusais. Metų pradžioje estai įsigijo vienuolika autobusų, dabar nupirkti dar trys „Isuzu Turquoise”.

ATKO – privati kompanija, kuri nuolat laimi konkursus vežti keleivius Estijos keliais. Šioje šalyje ATKO turi devynis filialus. Pasak kompanijos vadovų, „Isuzu” autobusai yra ekonomiški, todėl puikiai tinka vežti keleivius tiek priemiesčio, tiek tarpmiesčio maršrutais.

Iš bendrovės  „Saločiai ir partneriai“ per devynerius metus estai jau įsigijo daugiau nei septynias dešimtis naujų „Isuzu”.

„Kai kuriuos autobusus, kuriuos ATKO įsigijo naujus, po 5-7 metų eksploatavimo mes atpirkome. Estai vėl ir vėl renkasi „Isuzu” – reiškia, vežėjams jie tinka ir patinka”, – sako UAB „Saločiai ir partneriai” direktorius Ruslanas Andrejevas.

Naujausi ATKO įsigyti „IsuzuTurquoise” – su vaizdo ir garso sistemomis, šaldytuvais, retarderiais ir pan.

Autobuso salone telpa 31+1+1 keleivių.

Lina Jakubauskienė


„Isuzu“: sėkmės istorija Baltijos šalyse

Jau keturiolika metų bendrovė „Saločiai ir partneriai“ yra oficiali „Isuzu“ atstovė Baltijos šalyse. Per šį laikotarpį autobusai parduoti net 360-čiai keleivinio transporto įmonių. Kur slypi tokios sėkmės paslaptis – kalbamės su ilgamečiu „Saločiai ir partneriai“ direktoriumi Ruslanu Andrejevu.

- Pastaruoju metu vis dažniau savo skaitytojams tenka pranešti džiugią naujieną: Lietuvos keleivių vežėjai įsigijo dar daugiau naujų autobusų. Labai dažnai tai būna „Isuzu“ transporto priemonės. Ar jau galima pradėti kalbėti apie autobusų pardavimo rinkos suaktyvėjimą?

– Išties pastaruoju metu Lietuvos keleivinio transporto įmonės, net ir nedidelės, vis dažniau įstengia įsigyti naujų, modernių autobusų. Gerėja ir mūsų įmonės rezultatai.

Visų pirma, atsiranda daugiau naujų „Isuzu“ autobusų modelių, tad galime pasiūlyti klientams didesnę keleivinio transporto priemonių įvairovę. Būdami „Isuzu“ autobusų ir „Isuzu“ detalių pardavėjais, įgyjame шк daugiau patirties.

Šalia naujo, modernaus „Isuzu“ autobusų salono – profesionalus krovininių automobilių servisas su profesionalia įranga. Nuolat investuojame į jaunus, gabius, talentingus, darbui atsidavusius jaunus žmones. Šiuo metu turime tris autorizuotus „Isuzu“ serviso centrus, kuriuos ateityje ketiname plėsti.

Staripsnis L.Jakubauskienės, 

Visą straipsnį skaitykite ČIA


Nauji miesto autobusai – Palangai

Po Palangos kurortą važinės du naujutėliai miesto autobusai. Privati bendrovė „Vlasava“  įsigijo du „Isuzu Citibus“. Pirmasis, papuoštas kurorto simbolika, jau pristatytas vežėjams.

„Tradiciškai „Isuzu“ yra laikoma vidutinės klasės autobusų gamintoja. Tokių transporto priemonių daugiausia važinėja ir Lietuvoje. Todėl džiaugiamės pardavę Lietuvos vežėjams ir naujus miesto autobusus“, – sako bendrovės „Saločiai ir partneriai“ pardavimų vadovas Vygantas Šulga.

Abu autobusai – 9,5 m ilgio, žemagrindžiai, pritaikyti žmonėms su negalia.

 

Ištrauka iš L.Jakubauskienės straipsnio, 

Visą straipsnį skaitykite ČIA


Isuzu CITIBUS įsigijo Palangiškių įmonė Uab Vlasava.


ISUZU Autobusai – patikimi

<<Prieš skelbdami viešųjų pirkimų konkursą, Joniškio vežėjai turėjo progos išbandyti įvairių gamintojų siūlomas transporto priemones. „Isuzu“ autobusai mums patiko labiausiai. Keletą savaičių išbandę šias transporto priemones rajono keliuose įsitikinome, kad jos tinka vežti keleivius ir žvyrkeliais. Be kitų privalumų, variklis „Isuzu“ autobusuose sumontuotas priekyje. Kai šis agregatas gale, jis greitai „apsineša“ dulkėmis,kylančiomis iš po galinių transporto priemonės ratų. Tai trumpina jo eksploatavimo laiką“, – teigia A. Lataitis.>>

 

<<Keleivių patogumui – ir maloniai karštą vasaros dieną vėsinantys kondicionieriai, ir patikima šildymo sistema. Ties kiekviena patogiai atsilenkiančia sėdyne sumontuotas individualus apšvietimas.

Visi keleiviai, važiuojantys naujaisiais autobusais, nemokamai galės naudotis WiFi interneto ryšiu, kuris veiks ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje, Estijoje bei visose Skandinavijos šalyse.>>

Ištrauka iš L.Jakubauskienės straipsnio, 

Visą straipsnį skaitykite ČIA


Joniškyje – du nauji autobusai

2016m. Birželio 29d. Joniškio vežėjams bei gyventojams buvo pristatyti du nauji autobusai. Paskelbę viešųjų pirkimų konkursą, joniškiečiai įsigijo du „Isuzu” autobusus: „Novo Ultra“ ir „Turquoise“.

Autobusus bendrovei „Joniškio autobusų parkas” pristatys įmonės „Saločiai ir partneriai” atstovai.

Abu autobusai – vidutinės klasės, patikimi, tinkami vežti keleivius prastesniais keliais ar žvyrkeliais. Prieš įsigydami „Isuzu” transporto priemonių, Joniškio vežėjai jas turėjo progos išbandyti.

Pristatydami naujus autobusus, Joniškio autobusų parko darbuotojai pristatys ir naują įmonės logotipą bei atnaujintą interneto svetainę. 

Tekstas: L.Jakubauskienės, 

Plačiau skaitykite ČIA 


Panevėžiečiai įsigijo naują turistinį autobusą

Panevėžio autobusų parkas pasipildė dar viena nauja transporto priemone. Prieš pat Jonines bendrovė „Saločiai ir partneriai“ perdavė panevėžiečiams naujutėlį „Isuzu Visigo“.

„Surinkdami autobusus, „Isuzu“ gamintojai taiko griežtus japoniškus gamybos reguliavimo procesus. Tai suteikia galimybę autobusą pagaminti pigiau, tačiau išsaugoti puikią kokybę bei pasiūlyti geriausią komplektaciją. Taigi „Isuzu“ autobusų kaina visada bus labai konkurencinga, jei lyginsime su pagrindinių konkurentų analogiškų transporto priemonių kainomis“, – aiškina V. Šulga.

Panevėžiečiai džiaugiasi nauju autobusu, tikisi, kad jis patiks ir keleiviams. „Naujasis autobusas veš keleivius tarpmiesčio maršrutais, be to, nuomosime jį užsakomiesiems reisams. Jis tiks ir vykstantiems į tolimesnes keliones“, – sako UAB „Panevėžio autobusų parko“ generalinis direktorius Rimantas Petukauskas.

Prieš pat Jonines atvykusio autobuso susirinko apžiūrėti Panevėžio autobusų parko vairuotojų komanda. „Juokais autobusą mūsų darbuotojai pavadino „Jonuku“. Visi, kurie matė naująją transporto priemonę, neslėpė pasigėrėjimo ja. Tokio autobuso su tokia komplektacija mūsų parke dar nebuvo“, – teigia R. Petukauskas.

Ištrauka iš L.Jakubauskienės straipsnio, 

Visą straipsnį skaitykite ČIA


Minime Birželio 1-ąją, Tarptautinę vaikų gynimo dieną.

 

 

 

 


Vilniaus rajono keliais važinės neįgaliesiems pritaikytas autobusas

Vilniaus rajono gyventojai jau netrukus galės važinėti pusiau žemagrindžiu, neįgaliesiems, sunkiau judantiems žmonėms pritaikytu autobusu. SĮ „Vilniaus rajono autobusų parkas” įsigijo „Novo Citi”.

Autobusas važinės priemiesčių keliais. „Isuzu Novo Citi” iš viso gali vežti 50 keleivių. Ties galinėmis autobuso durimis įtaisyta mechaniniu būdu atlenkiama rampa, tad į saloną patogu patekti ir žmogui neįgaliojo vežimėlyje. Salono gale yra ir vieta neįgaliojo vežimėliui pasistatyti.

Transporto priemonės ilgis – 7,5 metro. Pasak gamintojų, šio modelio autobusas – itin ekonomiškas.

Šiek tiek anksčiau du „Isuzu Novo Citi” įsigijo Plungės autobusų parkas.

Tekstas L.Jakubauskienės

 


Estijai – vienuolika „Isuzu“

„Isuzu“ autobusų atstovę Baltijos šalyse bendrovę „Saločiai ir partneriai“ pastaruoju metu lydi sėkmė. Į Estiją parduota išsyk vienuolika najų „Isuzu Turquoise“.

„Jau dešimtį metų sėkmingai bendradarbiaujame su OÜ ATKO Liinid iš Estijos. Tai – privati kompanija, turinti devynis filialus bei daugiau nei 300 autobusų“, – sako UAB „Saločiai ir partneriai“ direktorius Ruslan Andrejev.
Jo teigimu, estai puikiai pažįsa „Isuzu“ autobusus bei juos vertina dėl nedidelių eksploatacijos išlaidų. „Mes savo ruožtu pasiūlome palankiausias kainas. Įsigiję autobusų pigiau, Estijos vežėjai laimi Estijos rajonų savivaldybių skelbiamus konkursus keleiviams vežti“, – aiškina R. Andrejev.

Dabar įsigytieji „Isuzu Turquoise“ veš keleivius Jogeva rajone.

Pasak jo, „Isuzu Turquoise“ – vienas iš populiariausių ir ekonomiškiausių modelių. „Tai – tarsi darbinis arkliukas, padedantis taupyti lėšas, tuo pačiu vežėjams daugiau uždirbti. Estai džiaugiasi ir patikima autobuso konstrukcija“, – kalba „Isuzu“ autobusų pardavimų vadovas Vygantas Šulga.

Tekstas L.Jakubauskienės, 

Plačiau skaitykite ČIA


Dar kelios publikacijos apie Plungėje pristatytą ISUZU Novo Citi

Džiaugiamės, kad gerėjant Lietuvos savivaldybių finansinėms galimybės miestu vadovai nelieka abejingi ir gerina susisiekimo paslaugas miesto ir rajono gyventojams. 
Jei šis GERASIS pavyzdys, kaip Plungėje pasufleruos kitiems Lietuvos rajonams, jog daug naudingiau pirkti naujus autobusus: kompaktiškus, ekonomiškus, modernius su kondicionieriumi, o žiemą šiltus, turinčius ištraukiamą rampą ir galinčius pervežti neįgalųjį ar senjorą, kuriam jau yra sunkiau vaikščioti ar galinčius pavėžėti mamyte su vežimuku. Tai po penkmečio, turėsime situaciją panašią kaip Latvijoje ar Estijoje. - sako ISUZU autobusų pardavimų vadovas Vygantas Šulga.

Taip pat Mums malonu, jog bendruomenė džiaugiasi naujuoju pirkiniu.

Sveikiname dar kartą Plungės rajono savivaldybės merą A. Klišonį, bei Plungės AP direktorių Rimantą Kmieliauską !

Plačiau skaitykite www.plunge.lt ir dienraštyje "Plungės žinios"


Džiugi naujiena! Plungėje – dar vienas naujas autobusas

Plungės miesto vadovams bei vežėjams pristatytas jau antras „Isuzu Novo Citi“. Pirmasis vidutinės klasės autobusas atvyko į Plungę praėjusių metų pabaigoje.

Pasak Plungės autobusų parko direktoriaus Rimanto Kmieliausko, nors autobusas važinėja rajono keliais dar tik daugiau nei mėnesį, tačiau jau paaiškėjo, kad jis – ekonomiškas. „Naujas autobusas patiko keleiviams. Visada džiaugiamės galėdami teikti rajono gyventojams geresnes paslaugas“, – sako įmonės vadovas.

Tekstas L.Jakubauskienės, 

Plačiau skaitykite ČIA

 

Plungės autobusų parke – išskirtinis „Isuzu“

Lapkričio 25-ąją į Plungę atvyko naujas vidutinės klasės „Isuzu Novo Citi“ autobusas.

Autobusas skirtas vežti keleivius priemiesčio bei miesto maršrutais. Jo ilgis – 7,5 metro. „Šis autobusas – tikras „darbštuolis“. Jis pritaikytas vežti ir žmones su negalia – galinėje dalyje įrengta speciali rampa bei vadinamoji „knilingo“ sistema, kai autobusas prireikus „pasvyra“ šaligatvio link“, – sako „Isuzu“ autobusų pardavimų vadovas Vygantas Šulga.

Iš viso transporto priemone gali važiuoti 53 žmonės; salone sumontuotos 25 sėdimos vietos, dar 27 keleiviai gali stovėti.  Viena vieta skirta vairuotojui.

Tokie autobusai labai populiarūs Latvijoje; šioje šalyje siekiama, kad neįgalūs žmonės galėtų patogiai važiuoti ne tik didžiuosiuose miestuose, bet ir priemiesčio ar tarpmiesčio maršrutais.

„Isuzu“ gamintojai ypač daug dėmesio skiria tam, kad autobusai būtų pritaikyti žmonėms su negalia. Apsilankiusieji šiųmetinėje „Busworld“ parodoje galėjo tuo įsitikinti; „Isuzu“ transporto priemonėmis gali važiuoti ir keleiviai, kurie sunkiau vaikšto ar juda.

Tekstas L.Jakubauskienės, 

Plačiau skaitykite ČIA

 

 


Anadolu Isuzu CITIPORT pelnė pripažinimą kategorijoje „Comfort & Ergonomics“ Grand Awards Coach & Bus apdovanojimuose Kortrike.

Šiomis dienomis Belgijoje vykstančioje prestižiškiausioje autobusų pasaulio parodoje „Busworld Kortrijk 2015“ Grand Awards Coach & Bus apdovanojimuose Anadolu Isuzu gamintojai skina laurus. Miesto autobusų klasėje  Anadolu Isuzu CITIPORT modelis buvo pripažintas komfortiškiausu, ir pelnė pripažinimą kategorijoje „Comfort & Ergonomics“.

Kompetetinga komisija visą Šeštadienio popietę (Spalio 17 d.) kruopščiai testavo pasirodyme dalyvaujančias transporto priemones. Atsižvelgiant į transporto priemonės klasę, buvo vertinami saugumo ir manevringumo, ekologiškumo, komforto ir tvarumo kriterijai. Taip pat, komisija nuodugniai tyrė autobusų išmetamųjų CO2 dujų kiekį, bei skleidžiamo triukšmingumo rodmenis viduje ir išorėje.

 

Elektrinių miesto autobusų gamintojai Ebusco LFP ir BYD ebus pasidalino laimėjimą kategorijoje „Ecology Label“.

Tarpmiestinių autobusų klasėje net trijose,  „Grand Award Coach“ ir „Styling & Design Label“ ir „Ecology Label” kategorijose, buvo pripažintas Setra Topclass S 516HDN. Ekologijos apdovanojimą Setros gamintojai pasidalino su Van Hool EX 17 H. Šios klasės „Comfort & Ergonomics“ titulą pelnė MAN Lion’s Coach Efficient Line. Kategorijoje „ Safety Label” švedų gamontojo Volvo 9900 modelis buvo nepralenkiamas.


Kviečiame aplankyti „Isuzu” gamyklos stendą „Busworld Europe 2015” parodoje Belgijoje, Kortrijke.

Parodoje bus pristatyti net aštuoni „Isuzu“ autobusų modeliai: turistinis „Visigo“, tarpmiesčio vežimams skirtas „Visigo Interurban“, du Lietuvos vežėjams gerai pažįstamų „Turquoise“ modeliai – VIP ir „Lift“, taip pat „Novo Ultra“, „Novo City“, „Citiport“ ir „Citibus“ modeliai.

„Isuzu“ stendas – pirmojoje „Expo“ parodų rūmų salėje, 107-ajame stende.

Lauksime visų!

Tekstas L.Jakubauskienės, 

Plačiau skaitykite ČIA


Jurbarko autobusų parke – dar vienas „Isuzu Novo Ultra“

Jurbarko autobusų parke – dar vienas naujas vidutinės klasės „Isuzu“ autobusas. Rugsėjo 18-ąją jis atkeliavo į Jurbarką. Tai – jau penktas naujas šios markės autobusas, kurį įsigijo šio miesto vežėjai. 

„Nusprendę įsigyti dar vieną vidutinės klasės autobusą, paskelbėme viešųjų pirkimų konkursą. Jį laimėjo „Isuzu“ gamintojai, tad vešime keleivius dar vienu šios markės autobusu“, – sako Jurbarko autobusų parko direktorius Algimantas Kuncaitis.

Tekstas L.Jakubauskienės, 

Plačiau skaitykite ČIA

 

 

Demonstracinis turas tęsiasi. Aplankėme Šiaulių, Panevėžio, Ukmergės ir Kėdainių AP

Š.m. rugpjūčio 17d. apsilankėme Šiaulių vežėjo UAB "Busturas", bei Panevėžio, Ukmergės ir Kėdainių autobusų parkuose. Sulaukėme gerų atsiliepimų dėl autobuso parametrų ir gerai apgalvoto nuostabaus eksterjero dizaino.

Nuotraukos iš apsilankymo Šiauliuose ČIA . Dėkojame Busturo darbuotojams už puikias nuotraukas.

Štai keletas nuotraukų iš Ukmergės AP ir Panevėžio AP:

 

 

„Isuzu Citiport“ pristatomas Kauno ir Kėdainių vežėjams

Šiandien, rugsėjo 15-ąją, naujas „Isuzu Citiport“ pristatomas Kauno vežėjams. Modernų miesto autobusą jau turėjo progos apžiūrėti bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“, Klaipėdos autobusų parko darbuotojai, jis dar keliaus Kėdainius, Šiaulius ir Panevėžį. 

„Turime kokybišką, modernų autobusą, todėl norime, kad jį pamatytų kuo daugiau Lietuvos keleivinio transporto įmonių darbuotojų. Jau aplankėme dvi bendroves, abiejose autobusas sulaukė tik teigiamų atsiliepimų. Visiems patiko tiek „Isuzu“ interjeras, tiek eksterjeras“, – sako bendrovės „Saločiai ir partneriai“ autobusų pardavimo vadovas Vygantas Šulga.

„Isuzu Citiport“ Lietuvoje dar bus visą šią savaitę, vėliau iškeliaus į Latviją bei Estiją, kur bus pristatytas kaimyninių šalių vežėjams.

Šiandien, rugsėjo 15-ąją, dešimtą valandą autobusas bus pristatytas Kauno autobusų parke, vėliau, jei jį panorės apžiūrėti Kauno miesto vadovai, keliaus prie savivaldybės.

Tekstas L.Jakubauskienės

Anadolu Isuzu Citiport pristatytas Klaipėdos autobusų parko drabuotojams

Kelios akimirkos iš apsilankymo Klaipėdos autobusų parke š.m. rugsėjo 14 d. Dėkojame už šiltą priėmimą ir gerus atsiliepimus.

 

 


Naujasis Anadolu Isuzu CITIPORT Euro 6 jau Lietuvoje!!!

Į Lietuvą atvyko bandymams skirtas naujas „Isuzu Citiport“. Autobusą jau apžiūrėjo bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ darbuotojai, „Citiport“ dar bus pristatytas Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio keleivinio transporto įmonėms.

„Šis autobusas – bandomasis „Citiport“, pagamintas „Isuzu“ gamykloje 2014-aisiais ir nuo tada siūlomas išbandyti įvairių šalių vežėjams.

Šis autobusas demonstruotas Prancūzijoje, Vokietijoje, Lenkijoje, dabar atvyko į Lietuvą. Beje, vieną bandymams skirtą „Citiport“ išsyk nupirko Izraelio viešojo transporto įmonė“, – sako bendrovės „Saločiai ir partneriai“ vadovas Ruslanas Andrejevas.

„Autobusą jau nuodugniai apžiūrėjo bendrovės „Vilniaus viešasis transportas specialistai“. Esminių trūkumų jie nepastebėjo. Likome dėkingi už logiškas pastabas ar pageidavimus, kuriuos perduosime gamintojui. Net ir nedideli trūkumai bus ištaisyti“, – sako bendrovės „Saločiai ir partneriai“ pardavimų vadovas Vygantas Šulga.

Tekstas L.Jakubauskienės, 

Plačiau skaitykite ČIA.

 

Šalčininkų rajone - du nauji ISUZU Novo Ultra autobusai.

Š.m. liepos pradžioje UAB „Šalčininkų autobusų parkas“ direktorius Edgar Obločinski ir UAB „Saločiai ir partneriai” direktorius Ruslan Andrejev pasirašė dviejų ISUZU markės autobusų pirkimo - pardavimo sutartį. Jau liepos 7 dieną autobusai atkeliavo į Šalčininkus. Iškilmingoje autobusų perdavimo ceremonijoje dalyvavo ir Šalčininkų rajono meras p. Zdzislav Palevič.

Linkime gero kelio!

Nuotraukų šaltinis: http://www.salcininkai.lt/go.php/lit/Salcininku-rajono-keliais-riedes-du-nauji-autobusai-/7927


Asociacijos "Linava" organizuota savaitgalio išvyka į Mindūnus

Šių metų gegužės mėn. 30 d. Molėtų rajone vyko transporto asociacijos „Linava“ organizuota keleivinio transporto vežėjų darbuotojų, bei jų šeimos narių, savatgalio išvyka. Dviejų dienų stovykla vyko nuostabioje Aukštaitijos regioninio parko vietoje - prie Siesarčio ežero, Mindūnų  gyvenvietės pašonėje.

„Turėjome progą  smagiai pabendrauti su gerai nusiteikusiais keleivininkais. Nepaisant žvarboko oro, kepėme šašlykus, sportiškai ir turiningai leidome laiką žaidžiant lauko žaidimus, o po to atsipalaidavome pirtyje“, - sakė Uab „Saločiai ir partneriai“ vadovas Ruslan Andrejev.

„Esame vieni iš šio renginio remėjų. Džiugu, jog galime prisidėti gerinant kolektyvinį keleivinio transporto vežėjų susitelkimą. Buvo malonu pabendrauti  su svečiais neformalioje aplinkoje“.- tęsė p. Ruslanas.

Portalui www.ebus.lt asociacijos „Linava“ Keleivinio transporto skyriaus vadovas Jevgenijus Stolovickis teigė, kad toks renginys turėtų tapti tradiciniu. „Bendras poilsis padeda dar geriau sutelkti keleivininkų bendruomenę. Turėjome progos ne tik aptarti problemas, bet ir ilgesnį laiką pabūti kartu. Tai, kad renginys vyko gegužės mėnesį, yra ir pliusų, ir minusų. Pliusas – gegužė dar ne atostogų metas. Minusas – oras bei ežero vanduo dar neįšilęs. Taigi vertėtų apgalvoti, kokiu metu geriau tokį susitikimą rengti“, – sakė J. Stolovickis.

nuotraukos L. Jakubauskienės                         

Daugiau informacijos apie išvyką rasite ČIA.                    


"Anadolu Isuzu" kasmetinėje IAA Commercial Vehicles 2014 parodoje Hanoveryje.

Kasmetinė, ir jau 65-oji, komercinio transporto paroda vyko rugsėjo 25 - spalio 2 dienomis, Hanoverio miesto parodų centre.

Plačiajai Europos auditorijai spaudos konferencijos metu buvo pristatytas naujasis miesto autobusas Anadolu Isuzu CITIPORT. Taip pat žiūrovai galėjo susipažinti su turistiniu, trečiosios klasės autobusu Anadolu Isuzu VISIGO, bei Anadolu Isuzu VISIGO Interurban. Modifikuotoji Interurban versija skirta vežti priemestiniais maršrutais. 

Be naujųjų CITIPORT ir VISIGO modelių lankytojai galėjo išvysti Anadolu Isuzu stende jau legendinius CITIBUS, TURQUISE, NOVO ir NOVO ULTRA. 

Fotoreportažas iš parodos:

     


AS "CATA"- laiko sukaupta patirtis

Įmonė AS „Cata“ yra viena iš labiausiai patyrusių keleivinio transporto kompanijų Latvijoje. Įmonės šaknys siekia 1954 metus, kai tuometinio Susisiekimo ministro E.Liberts įsakymu ji buvo įkurta. Vėliau, 1998 metais valstybinė įmonė privatizuota, ir jau nuo 2001 m. AS „Cata“ tapo viena lyderiajančių privačių kompanijų, teikiančių visuomeninio transporto paslaugas. 

cata          1960 m. Limbaži autobusų parkas, Latvijos TSR            1972 m. Naujoji Ainaži autobusų stotis, Latvijos TSR

Šiu metu AS „Cata“ filialai yra penkiuose Latvijios miestuose :

      • Limbaži, įkurtas 1959
      • Ainaži, įkurtas 1972
      • Siguldoje, įkurtas 1974
      • Saulkrastoje, įkurtas 1974
      • Ergli, įkurtas 1986

Sėkmingas filialų išdėstymas leidžia greitai, patikimai ir kokybiškai aprūpinti keleivius transporto paslaugomis 151 maršrutais visoje Latvijoje: regioniniuose, trapregioniniuose bei vietiniuose lygiuose. Maršrutus aptarnauja 157 autobusų.

                                                          Isuzu autobusai AS "Cata", Latvija

Įmonės tikslas - išlaikyti esamą rinkos dalį ir sudaryti ilgalaikes viešųjų transporto paslaugų sutartis valstybiniuose ir savivaldybių konkursuose. Įmonė siekia gerinti transporto kokybę ir teikiamas paslaugas skatinant naujų technologijų priėmimą. Pagrindinis dėmesys skiriamas transporto procesų saugai, veiklos efektyvumo padidinimui ir sąnaudų sumažinimui.

UAB „Saločiai ir partneriai“  bendradarbiauja su transporto kompanija AS „Cata“ jau nuo 2004 metų pabaigos. Nuo 2005-ųjų, kolegos iš Latvijos įsigijo daugiau nei 30 vienetų naujų Isuzu autobusų. Bendrovė turi servisą, teikiantį autorizuotas Isuzu autobusų serviso paslaugas. Didelis originalių Isuzu atasrginių detalių sandėlys leidžia atlikti garantinį aptarnavimą greitai ir patikimai.

 


„Anadolu Isuzu“ dalyvavo tarptautinėje „Busworld Turkey 2014“ parodoje, Stambule.

Šių metų balandžio 24-27 dienomis Stambulo ekspozicijų centre vyko jau penktoji tarptautinė keleivinio transporto priemonių paroda. Joje dalyvavo ir „Anadolu Isuzu“ gamintojai. Buvo pristaytas naujausias 12 metrų ilgio miesto tipo CITIPORT modelis. Taip pat, parodos lankytojai galėjo apžiūrėti 9,5 metrų ilgio turistinį VISIGO,  miesto tipo autobusą CITIPORT, bei jau gerai pažystamus ir puikiai įvertintus TURQUOISE, NOVO Lux ir NOVOCITI.

 

Naujasis CITIPORT: šis modelis buvo sukurtas pagal "idealios transporto priemonės dizaino" koncepciją, kuri išsiskiria ryškia išvaizda. Be savo unikalaus dizaino keleiviams siūlo patogias ir saugias keliones erdviame salone.

Taip pat, šis autobusas pritaikytas keliauti lengvai ir patogiai žmonėms su negalia. CITIPORT turi specialia spalva išskirtą plotą neįgaliųjų vežimėliams, informacinius ekranus keleiviams su klausos negalia, didelio kontrasto garsines informacines sistemas silpnaregiams, ir lengvai prieinamus pagalbinius įrenginius keleiviams su ribota judėjimo galimybę. 

CITIPORT yra aprūpintas pneumatine ABS sistema, trijų pakopų intarderiu ir pan. Pavarų dėžė ZF markės, 6 pavarų. Variklis-6 cilindrų, dyzelinis, Isuzu "CommonRail" .

CITIPORT nuotraukų galerija:

 

Komfortiškasis VISIGO: moderniu ir elegantišku interjeru, bei autentišku išoriniu dizainu, VISIGO atitinka visus turizmo ir tarpmiestinių kelionių poreikius.

Be to, VISIGO yra pirmasis autobusas savo segmente su standartine visiškai automatizuota klimato kontrolės (šildymo ir vėsinimo) sistema. Oro kondicionieriaus (pajėgumas - 28,4 kW), ir šildytuvo (pajėgumas- 38.270 kcal / h) pagalba VISIGO užtikrina patogią kelionę tiek karštomis vasaromis, tiek šaltomis žiemomis.

Pasirūpinta ir saugumu: stabdžiai- priekiniai ir galiniai diskiniai, dviejų kontūrų ABS oro stabdžių sistema, variklio skyriaus gaisro aptikimo ir įspėjimo sistemos, ir kitos.

Galimos kelios sėdynių kombinacijos: 35+1, 37+1 ir 39+1. 

VISIGO nuotraukų galerija:

 

 


Dvylika „Isuzu“ autobusų iškeliavo į Estiją

 Pirmadienis, 20 Sausis 2014 06:51
isuzu  Sausio 17-ąją dvylika  naujutėlių  „IsuzuTurquoise“ iš  Lietuvos iškeliavo į Estiją.  Transporto priemones  įsigijo Estijos bendrovė    „Atko“.

 Autobusus iš Turkijos į Lietuvą  atgabeno oficiali  „Isuzu“  atstovė Lietuvoje – bendrovė  „Saločiai ir partneriai“.

„Kaip žinia, jau nuo sausio 1-osios įsigaliojo nauji ekologiniai standartai autobusų varikliams. Transporto priemonės su Euro 6 standartų reikalavimus atitinkančiais varikliais jau bus gerokai brangesnės. Todėl į Lietuvą iš Turkijos atsivežėme 29 naujutėlius „Isuzu“, kuriems Turkijos gamintojai, šiemet švenčiantys 30-tąsias gamyklos įkūrimo metines, suteikė nemenką nuolaidą“, - sako bendrovės „Saločiai ir partneriai“ direktorius Ruslanas Andrejevas.

Plačiau skaitykite: ČIA

Lina Jakubauskienė

„Saločiai ir partneriai" ir autorės nuotraukos


 

Tarptautinė autobusų paroda „Busworld Kortrijk 2013“

2013 m. spalio 18 -23 d. Kortrijke, Belgijoje vyks paroda „Busworld Kortrijk 2013“, kurioje dalyvaus  Anadolu ISUZU. Tai didžiausia ir seniausia specializuota paroda pasaulyje, skirta tarptautinių ir miesto autobusų vežėjų sektoriui.Šiais metais parodoje dalyvaus 380 dalyvių iš 32 šalių.

Parodoje bus pristatomi naujausi gamybos sprendimai, eksponuojami nauji modeliai, renginio dalyviai galės susipažinti su aktualiausiomis aksesuarų rinkos tendencijomis.

Organizatoriai praneša, kad „Busworld 2013“ parodoje daug dėmesio bus skiriama “Euro-6” standartui, kuris bus privalomas nuo 2014 m. sausio 1 d. Taip pat bus pristatomi naujausi hibridiniai autobusai, išmaniosios bilietų pardavimo sistemos, transporto priemonių diagnostikos sistemos, techninės priežiūros naujovės.

Visus norinčius maloniai kviečiame aplankyti Anadolu ISUZU stendą, kurio pristatymas vyks spalio 18 d., 11 val. Salėje Nr.1


Rudeninis 2013 metų ISUZU autobusų demonstravimo etapas

Rugsėjo mėnesio pražioje, 2-6 d., du nauji ISUZU autobusai – TURQUOISE ir NOVO ULTRA tęs savo keliones po Lietuvos autobusų parkus.

Apie I-jį demonstracinio važiavimo etapą, kurio metu aplankyta daugiau kaip 90 procentų Lietuvos autobusų parkų,  buvo rašyta www.ebus.lt  ir www.alfa.lt, gerb. L. Jakubauskienės, o rudeninio važiavimo metu jie bus pasitatyti Tauragės , Radviliškio keleivininkams.

Po to autobusai bus demonstruojami Latvijos keleivinio transporto darbuotojams bei kitiems besidomintiems keleivinio transporto naujienomis Latvijoje.


Pamatyti naujoves – naudinga

„Mūsų tikslas – pristatyti vežėjams keleivinio transporto naujoves. Net jei kol kas sunkiai besiverčiančios įmonės neįstengia įsigyti naujų autobusų, tačiau pamatyti, kas naujo pasirodė autobusų pasaulyje, visada naudinga“, - sako bendrovės „Saločiai ir partneriai“ direktorius Ruslanas Andrejevas.

Šįkart keleivių vežėjams pristatytas ne tik jau puikiai žinomas „Turquoise“, bet ir naujasis „Novo Ultra“ modelis. Per dvi savaites autobusai Lietuvos keliais nuvažiavo daugiau nei tris tūkstančius kilometrų. „Tai buvo ir puiki proga realiai įvertinti, kiek degalų sunaudoja vienas ar kitas autobusas. Patys išbandę autobusus galime teigti, jog „Turquoise“ šimtui kilometrų „suvalgo“ 18,37, o „Novo Ultra“ – 17,43 litro dyzelino“, - aiškina R. Andrejevas. Pasak jo, abu autobusai važiavo vidutiniu 90-100 km/val. greičiu. Transporto priemonėse sumontuoti greičio ribotuvai neleidžia važiuoti greičiau nei 105 km/val.

Kelionės po Lietuvą

Per pirmąją išvyką „Isuzu“ autobusai apsilankė Švenčionyse, Visagine, Ignalinoje, Zarasuose, Rokiškyje ir Kupiškyje. Švenčionyse transporto priemones smalsiai apžiūrėjo tiek bendrovės „Svirka“, vežančios keleivius priemiesčio ir tarpmiesčio maršrutais, vadovai, tiek ir remontininkai.

„Pastaruoju metu svarstome apie galimybę atnaujinti parką. Keleiviai nori naujų autobusų. Paradoksas: lietuvaičiai mielai skraido pigių oro bendrovių lėktuvais, kur nėra beveik jokių komforto elementų, tačiau važiuodami autobusais, reikalauja maksimalių patogumų. Nors, pagerinę vežimo kokybę, bilietų branginti negalime, tačiau gyvenimas vistiek verčia atsinaujinti“, - sako „Svirkos“ vadovas Vytautas Bulka.

Pasak jo, iš keleivių daugiau pinigų už „brendą“ nepaimsi, todėl vežėjų prioritetas renkantis transporto priemones – kuo palankesnis kainos ir kokybės santykis. „Esu verslininkas, todėl man svarbu ir degalų sąnaudos, ir eksploatacinės išlaidos. Atrodo, kad nedideli ir taupūs „Isuzu“ būtų neblogas variantas“, - teigė V. Bulka.

Nauji autobusai patiko ir Ignalinos vežėjams. „Gaila, kad kol kas apie tokias transporto priemones galime tik pasvajoti. Tačiau pamatyti naujoves visada ir smalsu, ir įdomu, ir naudinga“, - sako Ignalinos autobusų parko direktorius Valentas Meškėnas. Apžiūrėti naujutėlių transporto priemonių susirinko kone visi tądien dirbę Rokiškio autobusų parko remontininkai. „Labai norėtųsi atsinaujinti, įsigyti naujų transporto priemonių. Deja, kol kas toks pirkinys – ne mūsų kišenei“, - sako Rokiškio autobusų parko direktoriaus pavaduotojas Alfonsas Guzikauskas.

 

Trečioji „Isuzu“ kelionė driekėsi į Šilutę, Palangą, Mažeikius bei Kuršėnus. „Nauji autobusai mums labai patiko. Norėtųsi įsigyti bent vieną panašią transporto priemonę – ji padėtų pagerinti keleiviams teikiamas paslaugas“, - sako Mažeikių autobusų parko atstovė Aušra Juozapavičienė.

Dar viena „Isuzu“ kelionė prasidėjo Ukmergėje, po to vykta į Jonavą, Kėdainius, Kaišiadoris, Trakus bei Elektrėnus. Penktoji „Isuzu“ išvyka – į Žemaitiją; aplankyti Šiaulių, Naujosios Akmenės, Skuodo, Kretingos, Klaipėdos, Šilalės, Kelmės, Joniškio parkai. Į Vilnių grįžta pro Pakruojį, Pasvalį ir Panevėžį.

Bendrovės „Saločiai ir partneriai“ atstovai su savo autobusais dar planuoja aplankyti Tauragės bei Radviliškio keleivių vežėjus.

Lina Jakubauskienė (autorės nuotraukos)

Šaltinis: www.ebus.lt


Į Lietuvą atvyko iki šiol nematytas naujutėlis „Isuzu Novo Ultra“ autobusas. Dvi savaites  jį galės apžiūrinėti bei išbandyti šalies keleivių vežėjai.

 „Stengsimės, kad per dvi savaites naująjį autobusą galėtų pamatyti kuo daugiau keleivinio transporto įmonių atstovų. Per šį laiką važinėsime po Lietuvos autobusų parkus ir demonstruosime vežėjams ne tik šio, bet ir atnaujinto „Isuzu Turquoise“ privalumus“, - aiškina bendrovės „Saločiai ir partneriai“ direktorius Ruslanas Andrejevas. 

„Isuzu Novo Ultra“ ilgis – 7305 mm, ratų bazė - 3385 mm, apsisukimo spindulys - 1650 mm. Transporto priemonėje – 31+1+1 sėdimos vietos. Autobusas labai ekonomiškas – šimtui kilometrų nuvažiuoti sunaudoja mažiau ne 19 litrų degalų. Transporto priemonėje montuojamas japoniškas „Isuzu“ variklis, japoniški tiltai, „Wabco“ stabdžių sistema. Keleivių patogumui – kondicionavimo sistema, sumontuotas ir atskiras kondicionierius vairuotojui.

Naujajame autobuse taip pat sumontuota ABS, autopilotas, atstumo iki priekyje važiuojančio automobilio nustatymo sistema. Autobuso variklis atitinka Euro 5 standartų reikalavimus, tačiau jau netrukus gamintojai žada pateikti ir Euro 6 reikalavimus atitinkančią transporto priemonę.

 Mažėjant keleivių, vidutinės klasės autobusai tampa vis populiaresni tarp vežėjų. „Baltijos šalių keliais jau važinėja 250 „Isuzu“ autobusų. Vežėjų teigimu, jie pakankamai patogūs keleiviams, o jų kainos ir kokybės santykis – palankus“, - sako R. Andrejevas.

 Du japonų gamintojų autobusai jau apsilankė Švenčionių bendrovėje „Svirka“, juos galėjo apžiūrėti Visagino savivaldybės darbuotojai, Ignalinos, Zarasų, Rokiškio ir Kupiškio autobusų parkų atstovai.

Pasak įmonių vadovų, vidutinės klasės transporto priemonė šiuo metu būtų optimali vežti keleivius po Lietuvą. Tačiau nauji autobusai sudėtingoje ekonominėje situacijoje atsidūrusioms keleivinio transporto įmonėms kol kas neįkandami.

 „Didžioji dalis keleivių vežėjų parkus atnaujina tik pavažinėtomis transporto priemonėmis. Tačiau vis viena jiems nuolat pristatome gamintojų naujoves.Tikimės, jog ateis metas, kai net ir nedidelės keleivinio transporto įmonės galės įsigyti naujų transporto priemonių, o geriausiai keleiviams vežti rajonų keliais tinka vidutinės klasės autobusai“, - sako „Saločiai ir partneriai“ vadybininkas Algimantas Petkūnas.

                                                                    Lina Jakubauskienė (autorės nuotraukos)

Šaltinis: www.ebus.lt


2013 m. balandžio 30 d. Anadolu Isuzu Hilton konferencijų centre, Stambule pristatė atnaujintus ISUZU NOVO, ISUZU NOVO ULTRA autobusus bei naująjį 9,5 m. modelį ISUZU VISIGO.

NOVO ir NOVO ULTRA pasižymėjo atnaujintu priekiniu dizainu ir kitais pažangiais dizaino išoriniais ir vidiniais pakeitimais. Skirtingai nuo ankstesnio NOVO serijos autobusų eksterjero, naujasis NOVO įgavo aptakias formas autobuso priekyje, buvo sumažintas aukštis ir labiau subalansuota išorė autobuso užkapaklinėje dalyje,  patobulintas viso autobuso aerodinaminis dizainas ir įrengti TURQUOISE tipo šoniniai veidrodžiai. Autobuso viduje taip pat buvo atnaujinti ortakiai, įrengtas išgaubtas centrinis prietaisų skydelis bei poliuretaninis porankis.

Naujausias ISUZU šeimos narys - ISUZU VISIGO, kuris patenkins augančius keliavimo standartus vidutinio turistinio transporto segmente. VISIGO - visiškai naujos koncepcijos 9,5 bendro ilgio turistinis autobusas su nauju patraukliu dizainu, kuris išsiskiria iš kitų dėka unifikuoto kėbulo ir montuojamo variklio gale. Gamintojas pareiškė, kad 2014 m. autobusuose bus įrengti nauji Euro VI varikliai, kurių galia 220-250 AG. Preliminari pardavimo data, anot UAB "Saločiai ir patneriai" Baltijos rinkose numatyta 2014 m. pirmąjį pusmetį. Vežėjai įvertins bagažinės tūrį, kuris yra 5,5 m³. Priekinė ašis su nepriklausoma ratų ir pneumatine pakaba užtikrins sklandų ir patogų važiavimą net ir blogais keliais. Galinė ašis taip pat turi pneumatinė pakabą. Autobuse įmontuoti diskiniai stabdžiai ant visų ratų, variklinis stabdys ir elektrinis retarderis. Kuro bakas 250 L.

ISUZU NOVO

ISUZU VISIGO